torsdag den 14. april 2011

Fed nat!

Mmh.. Så er vi snart færdige med dagen (De fleste da).. Vi har læst mange bøger og Bolivia får snart mange penge så de også kan lære at læse. Det har været en hyggelig dag!

- Camilla 5.B

Da vi ankom var jeg vildt hyper, for jeg havde fået lov til at tage billeder af Michael Ziegler !!!!!!
Og da jeg spurgte ham om jeg måtte tage et billede, spurgte han om jeg ikke ville være med på billedet!!!!!!!
Der kom også nogle fra IBIS som tog MANGE billeder af os alle.
Manu Sareen (forfatter til: Iqbal Farooq) kom og læste en historie han selv havde skrevet op for os.
Også gik vi alle op og læste,  cirka en halv time efter skulle vi spise og alle elever løb ned til lille afdeling og alle blev stopmætte.
Bagefter vi havde spist gik vi op og læste.
Efter en lang dag er vi alle vildt trætte -bortset fra dem der har drukket for mange sodavand.

-Liv og Esther 5.a



Ingen kommentarer:

Send en kommentar