fredag den 18. februar 2011

Glade børn og en glad skoleleder



Vil du skifte lærings stil efter denne uge, og hvis ja hvordan?
Nogle ville ja. Man får mange gode positive ting i denne uge, så nogle ville ja.
Har du selv lært noget af denne uge?
Når jeg går rundt i denne uge, har jeg lært en masse
Hvordan kom i med ideerne til denne uge?
Det over overordnede emne hed ”det ville være godt hvis” og så har vi arbejdet os frem.
Føler du at det har været en god uge, og hvis ja eller nej så hvorfor?
 Det har været en god uge, fordi når jeg har været rundt i de forskellige grupper, har jeg oplevet en masse glade børn.
Hvad ville du opnå med denne uge?
At de store ville arbejde sammen med de små, og lære hinanden at kende.
Har det været en god uge, hvis ja eller nej hvorfor?
Ja ugen har været god, men den startede lidt stille, men fordi jeg har oplevet en masse glade børn, synes jeg at ugen har været god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar